Odpowiedz 
Rating Thread Options

Ile hostess do obsługi eventu.

10-25-2016, 10:08 AM
Post: #1
Ile hostess do obsługi eventu.
Jak myslicie ile powinno być hostess zaangażowanych przy obsłudze gości podcas eventu firmowego, na którym będzie raczej prowadzona promocja ulotkowa, bez poczęstunku, bo ten zapewnia restauracja, gdzie odbywa się spotkanie. Nie wiem ile ma zarezerwować dziewczyn.
Odpowiedz cytując ten post
10-25-2016, 12:22 PM
Post: #2
Ile hostess do obsługi eventu.
Przy takiej ilości osób to myslę, że cztery osóby powinny wystarczyć. Oczywiście jeśli wybierzesz je z agencji,która jest doświadczona i ma sprawdzonych pracowników. Polecam usługi hostessy.caneli.com.pl/hostessy-poznan/, bo są najbardziej profesjonalną firmą w tej branży.
Odpowiedz cytując ten post
10-25-2016, 01:45 PM
Post: #3
Ile hostess do obsługi eventu.
No na to też zwracam uwagę…
Odpowiedz cytując ten post
10-25-2016, 02:17 PM
Post: #4
Ile hostess do obsługi eventu.
Firma jest przeze mnie sprawdzona, z tym, ze ja z tej agencji hostess w Łodzi korzystałem. Oczywiście jestem zadowolony. Do dyspozycji miałem też cztery dziewczyny, ale nie musialem im nawet tłumaczyc co mają robić. To one mi zaproponowały jak będzie wyglądał obsługa z ich strony i to mi się spodobało. Z resztą moim gościom też.
Odpowiedz cytując ten post
10-25-2016, 04:30 PM
Post: #5
Ile hostess do obsługi eventu.
A cenowo dobrze?
Odpowiedz cytując ten post
10-25-2016, 07:00 PM
Post: #6
Ile hostess do obsługi eventu.
Bardzo dobrze, wszystko było tak jak się wcześniej umówiliśmy. Podpisana umowa i tyle w temacie.
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości


Archive Aktualny czas: 07-06-2020, 06:23 AM